آرشیو دی ماه 1401

در این بلاگ میخوایم درباره همه چیز بنویسیم

پروپوزال طراحی سایت چیست

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به شرکتی مراجعه کرده و درخواست طراحی سایت را برای کسب و کار و یا محصول خود بدهید. مدیران این شرکتها دورنمایی هز برنامه ها و اهداف طراحی سایت وردپرسی در اصفهان را برای شما توضیح میدهند. به این توضیحات پروپوزال طراحی سایت میگویند. اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر این موضوع را شرح بدهیم باید بگوییم که پروپوزال طراحی سایت، اهداف و برنامه ریزی های شما را مشخص میکند و یک دید کلی و جامع را نسبت به ایده و یا پروژه شما ،به شما ارائه میدهد.

انواع پروپوزال طراحی سایت

  • طراحی سایت شرکتی: در طراحی پروپوزال شرکتی نوع شرکت و میزان دسترسی افراد به بخش های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این طراحی باید درباره تمام جزئیات کاربران و میزان دسترسی آنها توضیح کاملی ارائه داد.
  • طراحی سایت فروشگاهی: مواردی مقا تیکت ها ،سطح دسترسی افراد مختلف،مدال های محصول،پنل کاربردی،چند فروشندگی و ....در پروپوزال طراحی سایت فروشگاهی اهمیت ویژه ای دارند. برای طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با بالاترین کیفیت بر روی لینک درج شده کلیک کنید.
  • طراحی سایت شخصی: در طراحی پروپوزال سایت شخصی ،فرد طراح هیچ پیش فرضی از اطلاعات و خواسته های کارفرما ندارد.به همین دلیل باید نوع پروپوزال ها را با شرح کامل و به صورت گسترده بنویسد.این کامل نویسی شرحیات باعث میشود که همه بخش ها پوشش داده شوند و کارفرما راحت به آنها دسترسی داشته باشد.
  • طراحی سایت خبری: بایگانی اخبار قدیمی و تمرکز بر روی خبر های جدید از اهداف این طراحی پروپوزال است. خبر ها باید توسط کاربر از طریق موضوعی دسته بندی شوند و به روز باشند و حتما تلاش نمایند که مطالب مهم روزانه هر چه زودتر منتشر شوند.
  • طراحی سایت سرگرمی: بازی های ویدیویی، سینما و اخبار مربوط به این موضوعات در این دسته بندی قرار میگیرند. در پروپوزال طراحی سایت سرگرمی باید محصولات جدید که تازه ارائه شده اند،معرفی شوند و در دسترس قرار بگیرند.
  • طراحی سایت دانلودی: تمام محتوای این سلیت لینک های دانلودی است.در این سایت خبری از ارایه کالاهای فیزیکی نیست.
  • طراحی سایت استارت آپ: به دلیل خدماتی و حمایتی بودن این سایت ها باید به برقراری ارتباط سریع و ساده با مخاطب و سرمایه گذاران توجه ویژه ای داشت.
  • طراحی سایت آموزشی: ظاهر قالب و رابط کاربردی در این سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.عملکرد این سایت باید طبق محتوای آموزشی پیش برود و حتما مطالب رایگان و پولی را از هم تفکیک کنید.
  • طراحی سایت خدماتی: برای طراحی این سایت اول از نوع خدمتی که قرار است ارائه شود به طور کامل اطلاعات به دست بیاورید و سپس این موارد را به پروپوزال اضافه کنید.
  • طراحی سایت مجله ای: زمینه فعالیت در این طراحی حرف اول را میزند.اگر قصد دارید که از ورد پرس استفاده کنید حتما قیمت طراحی سایت با وردپرس را هم بپرسید و بر اون اساس تصمیم گیری کنید.هر کدام از رویکردهای سینمایی،ویدیویی ،ادبیات،تکنولوژی و...میتواند مطالب متفاوت را طلب کند.

بهترین محصولات روشنایی برای نورپردازی سقف

نور پردازی خانه ها و فضاهای عمومی امروزه یکی از دغدغه های افراد است. نورپردازی اگر به صورت اصولی و ماهرانه باشد میتواند فضای مورد نظر شما را به یک محیط دلچسب و زیبا تبدیل کند. اما اگر این کار را به صورت غیر حرفه ای انجام دهند ،باعث دلگیر شدن فضای مورد نظر میشود. استفاده اصولی از روشنایی ها و رنگ بندی درست میتواند یکی از عوامل زیبایی از نور پردازی سقف باشد. لوازم روشنایی زیادی را میتوان برای نور پردازی سقف استفاده کرد.درمتن زیر با این موارد بیشتر آشنا میشویم.

لوستر

لوسترها قابلیت نصب آسانی دارند و افراد آن را متناسب با سلیقه خود و میزان فضای مورد نظر خود آن را انتخاب میکنند. لوسترها انواع مختلفی مثل مدرن، سنتی، کریستالی، ریسه ای، چوبی، حبابی، ال ای دی، شاخه ای و...دارند.لوستر یک ابزار روشنایی است که به طور انشعاب یافته و شاخه شاخه است. روی هر کدام از شاخه ها یک لامپ جهت روشنایی روشنایی فضا قرار میگیرد.

نور مخفی

یکی از مدرن ترین نورپردازی ها،نورپردازی با نور مخفی است. منبع نور مخفی اصولا در پنل های سقف کاذب قرار میگیرند. نور این نوع از ابزار های روشنایی ملایم است و باعث آزار چشم نمیشود. ماندگاری بالا و دوام زیاد از مزیت های نور مخفی است. چراغ خطی توکار یکی از این ابزار آلات است که علاوه بر پخش یکنواخت نور در فضا باعث به وجود آمدن یک جلوه زیبا بر روی تزئینات سقفیدمیشود.قیمت چراغ خطی توکار را میتوانید علاوه بر نمایندگی های فروش از سایت های آنلاین هم بگیرید.

پنل سقفی

پنل سقفی ال ای دی مصرف انرژی پایینی دارند و میزان بازدهی نور آنها به مرور زمان کم نمیشود. از این محصول روشنایی بیشتر در سالن های ورزشی و یا عروسی استفاده میکنند. از مزیت های پنل سقفی میتوان به کیفیت بالا ،وجود انعطاف پذیری بالا و مقاومت بالا در برابر رطوبت را نام برد.

هالوژن

یکی از محصولات روشنایی چراغ های هالوژن هستند، این چراغ ها در درون خود گازی مانند ید و برم دارند که ورود انرژی الکتریکی به لامپ باعث گرم شدن این مواد و ساطع شدن نور میشود.

چراغ خطی آویز

نوع مدرن نورپردازی سفقی، استفاده از چراغ خطی آویز است.از این موارد در سالن هایی که سقف بلندی دارند استفاده میشود. قیمت نور خطی سقف را باید از نمایندگی های مجاز جویا شد.دمای رنگی متفاوت و نوع نصب و نوع طراحی آنها و همچنین درجه زیبایی بالا از مزیت های چراغ خطی آویز است.

چگونه متوجه نشتی لوله های آب بشویم؟

اگر بدون دلیل و یا عدم بارش باران و یا برف، متوجه رطوبت بر روی دیوارهای بیرونی شدید، این موضوع را حتما جدی بگیرید.

اگر قبض آب مصرفی شما به میزان قابل توجهی بالا رفت و همزمان فشار آب خروجی شیر ها هم کم بود، حتما به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

در صورت آسیب دیدگی لوله های آب گرم در منزل، با پا گذاشتن بر روی کف یا کفپوش متوجه گرم بودن نقاطی خواهید شد. این گرم بودن یک زنگ هشدار برای وجود نشتی است.

اگر بدون دلیل متوجه بوی کپک زدگی در فضای منزل شدید و یا لکه های کپک زدگی را بر روی کفپوش و یا فرش ها مشاهده کردید، مطمئن شوید که نشتی صورت گرفته است.

شنیدن صدای چکه کردن آب، وقتی که تمام شیرهای خروجی آب بسته است، میتواند دال بر نشتی باشد. در این صورت باید با شماره تماس لوله کش در اصفهان تماس بگیرید.

بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی


برخی از افراد بسته به نیاز خود شروع به یادگیری زبان انگلیسی میکنند. زبان انگلیسی به دلیل فراگیری جهانی میتواند یک کار افزار برای افراد باشد. استفاده ازبرنامه های اینترنتی، دلایل شغلی، تحصیل در یک کشور دیگر، کسب و کار در یک کشور انگلیسی زبان از عوامل یاد گیری زبان انگلیسی توسط افراد مختلف است.

راههایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

داشتن هدف

تعیین هدف میتواند مشوق شما برای یادگیری بهتر باشد.هدف خود را وحدود ویا معطوف نکنید. دورنمایی از اینده را برای خود ترسیم کنید و هدفهای متعددی را درنظر بگیرید. مثلا تحصیل ،آشنایی با افراد و فرهنگهای مختلف، شروع موفق یک کسب و کار میتواند از اهداف احتمالی شما باشند.

گوش دادن و خواندن

به جای خواندن و حفظ کردن طوطی وار ،سعی کنید یادگیری عمیق تری داشته باشید.کتاب های ساده و یا داستانک های ساده انگلیسی را انتخاب کنید و در جلو آینده با صدای بلند بخوانید.داستان های تصویری و صوتی گوش کنید و سعی کنید کاملا آنها را بفهمید.

تمرین

تمرین کردن زبان میتواند ضامن یادگیری شما باشد.ساعات تمرین را زمان بندی کرده و به آن متعهد باشید. مثلا یک ساعت لغت حفظ کنید، یک ساعت تمرین کنید و به ذهن بسپارید، یک ساعت مکالمه داشته باشیدو.... خواندن و گوش کردن و صحبت کردن هر سه عوامل بهتریادگیری زبان است. برای تقویت این مهارت میتوانید در دوره بحث آزاد انگلیسی شرکت کنید.

موسیقی

افراد در دوره های زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی معتقدند که یادگیری زبان با موسیقی بهتر است. در زمان یادگیری یک موسیقی ملایم را پس زمینه خود در نظر بگیرید، با شنیدن موسیقی مورد علاقه تان در زمان یادگیری زبان میتوانید کلمات و جملات را بهتر به ذهن بسپارید.

تفسیر

تفسیر یعنی اینکه با یادگیری یک مطلب یا مکالمه جدید انگلیسی آنچه که به ذهن شما می آید را در مقابل آن بنویسید. این تمرین در طولانی مدت قدرت ذهن شما را افزایش دهد. این موضوع در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس بسیار موردتوجه قرار میگیرد.

هماهنگ سازی

بعد از شرکت در دوره زبان حتما در طول روز یکی دوتا مکالمه را گوش دهیدو سپس متون آن را باصدای بلند بخوانید. همگام بودن ذهن،گوش و زبان یکی از عوامل موفقیت شماست.

تمرین با صدای بلند

وقتی مقداری در یادگیری پیشرفت کردید میتوانید بریده روزنامه های انگلیسی زبان را با صدای بلند بخوانید. درست ادا کردن همه کلمات هدف شما نیست بلکه هدف از این کار مشاهده کلمات پی درپی و یاد گیری گرامر ها و همچنین تلفظ صحیح در طولانی مدت است.

صحبت کردن

در طول روز میتوانید با خود و یا دوستان خود دیالوگ برقرار کنید.برقراری دیالوگ با خود شاید در اوایل برایتان غیر معمولی به نظر برسد ولی در طولانی مدت اثر گذار خواهد بود.

دفترچه یاد داشت

یک دفترچه یاد داشت تهیه کنیدو کلمات جدیدی که یاد میگیرید را در آن یادداشت کنید،تعداد کلمات را روزانه افزایش دهید و هر روز آنها را بخوانید و به ذهن بسپارید.جمله سازی با این کلمات جدید قدرت یاد گیری را در شما افزایش میدهد.

اخبار

دوره آموزش زبان American Enghlish File به شما پیشنهاد میکند که اخبار به زبان انگلیسی را گوش کنید.با این کار قدرت شنیداری خود را تقویت میکنید.

کتاب های انگلیسی

کتاب های انگلیسی ساده و هماهنگ با مقدار یادگیری تان را تهیه و با صدای بلند بخوانید.کتاب های فیزیکی بهتر از پی دی اف است.

نصب برنامه

نصب اپلیکیشین های آموزشی زبان انگلیسی میتواند شما را در یادگیری بهتر کمک کند.انواع مختلف این نرم افزارهای آموزشی با دادن آگاهی بیشتر به شما ،میتواند رسیدن به هدف را برایتان سریعتر کند.

آیا تولید محتوا در فروش موثر است؟

اگر در یک مسیری در حال رانندگی باشید و بنزین ماشین شما تمام شود،ناگزیرید که برای به دست آوردن مقداری سوخت متحمل سختی شوید. ولی اگر مقداری بنزین در صندوق عقب خود ذخیره داشته باشید، خیال آسوده تری خواهید داشت. برای افرادی که وب سایت طراحی کرده اند و منتظر دیده شدن هستند،تولید محتوا همان سوخت ذخیره محسوب میشود.اگر میخواهید در بازار دیجیتال امروز پیشرفت داشته باشید قدرت جادویی محتوا را دست کم نگیرید.

تولید محتوا برای فروش بهتر

برای اینکه در بازار دیجیتال انرژی پتانسیل خود را به انرژی جنبشی تبدیل کنید وبه نوعی از رکود سایتی خارج شوید ،بهترین کار این است که کار را به یک شرکت معتبر در زمینه تولید محتوا در اصفهان بسپارید. تولید محتوا قواعد خاص خود را دارد و مهارت در این کار میتواند شما را به نتایج برتر نزدیک کند. شما باید ارتباط خود را با خدمات تولید محتوا دراصفهان حفظ کنید و در صورت لزوم از خدمات آنها استفاده کنید. برای اینکه بتوانید در بازار دیجیتال مارکتینگ در اصفهان با رقبا،رقابت تنگاتنگی داشته باشید،لازم است که محتوای سایت شما درست و به روز باشد.محتوای متنی، تصویری، ویدیویی، اینفوگرافیک، پادکست و صدها مدل از این نوع میتواند موتور حرکت شما را گرم نگهدارد.

تاثیر تولید محتوا در فروش

محتوا و گوگل

وقتی در گوگل و یا هر موتور جستجوگر دیگر کنکاش میکنید،بدون شک شما هم به صفحه اول توجه ویژه تری دارید و روی آن کلیک خواهید کرد.دلیل حضور این وب سایت ها در صفحه اول،نوشته و متن آنها است.بدون شک این وب سایت ها چیزی را به شما ارائه میدهند که شما به دنبالش هستید. پس نتیجه میگیریم که داشتن یک محتوای خوب علاوه بر رتبه بندی بالا برای سایت شما، موجبات فروش بیشتر را هم فراهم میکند.

محتوا و برندینگ

با تولید محتوای ارزشمند شما مشتری مداری را در راس امور قرار میدهید. هر چقدر متن ارائه داده شما به خدماتتان نزدیک تر باشد، شما را در ذهن مخاطب بهتر هک خواهد کرد.با نزدیک شدن مخاطبان به شما برند طراحی شده برای محصولتان جلوه بیشتری پیدا میکند و شما را به موفقیت نزدیکتر مینماید.

محتوا و ارتباط با مشتریان

وب سایت شما به نوعی کارنامه کاری شما است.هرچه قدر محتواها اصولی تر و حرفه ای تر باشند، قطعا به سلیقه مشتری نزدیکتر خواهند بود. شما باید به مشتریان خود ثابت کنید که قابل اعتماد هستید و او میتواند روی کمک شما حساب کند. در این زمینه میتوانید از قدرت انتشار رپورتاژ استفاده کنید. برای سفارش تولید محتوا رپورتاژ در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

محتوا و فروش

هرچه قدر محتوای تولیدی به خودمات ارائه شده نزدیک تر باشد،وب سایت شما در نزد مخاطب ارجحیت بیشتری کسب میکند.اگر این کار را به یک شرکت معتبر تولید محتوا در اصفهان بسپارید،در طولانی مدت به قدرت جادویی آنها پی خواهید برد.تولید محتوا یک ابزار قدرتمند برای فروش بیشتر شما در بازار دیجیتال مارکتینگ در اصفهان است.
سخن پایانی
بدون شک طراحی وب سایت برای موفقیت در بازار دیجیتال امروزی یکی از راههای رسیدن به موفقیت است. ولی باید بدانید که طراحی کافی نیست،تولید محتوا برای سایت میتواند باعث موفقیت شما باشد.متون جذاب و منحصر به فرد به همراه رعایت کردن اصول گرافیکی میتواند اهرمی باشد که شما را به سمت جلو سوق بدهد.ضامن دیده شدن وب سایت شما،داشتن متون زیبا،سرعت زیاد و طراحی ماهرانه است.

علت صدای تق تق کولر گازی

شنیدن سر و صدای غیرعادی در کولر گازی ،نشان از خراب شدن دستگاه سرمایشی است.این صدا ها میتواند خود را به صورت،وز وز کردن،جیغ زدن،ضربه زدن و یا سوت کشیدن خود را نشان بدهد.هر گاه این موارد را مشاهده کردین حتما با خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان تماس بگیرید.

صدای تق تق

ذرات

گاهی به دلیل نصب کولر گازی در اصفهان و در معرض گیاهان و اشیا خارجی بودن کولر گازی ممکن است این ذرات در کولر گیر کند و صدا بدهد‌.

شل بودن پیچ ها

اگر هنگام روشن کردن دستگاه متوجه لرزش پنل داخلی و خارجی شدید، حتما از محکم بودن پیچ ها مطمئن شوید.

خرابی موتور یا کمپرسور

اگر از عمر کولر گازی شما مدت زیادی گذشته باشد،تعمیر کمپرسور درمان دردش نیست،شما باید با خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان مشورت کنید و در صورت نیاز پنل را عوض کنید.

تراز

گاهی در زمان نصب کولر گازی در اصفهان پایه ها به درستی تراز نمیشوند. در زمان نصب حتما از یک نصاب ماهر کمک بخواهید.

تاب داشتن تیغه ها و روغن کاری

اگر متوجه تغییر شکل در پره ها شدید حتما با خدمات تعمیر کولر در اصفهان تماس بگیرید.در بسیاری از موارد هم عدم روغن کاری قطعات متحرک دستگاه باعث ایجاد سر و صدا میشود.

آزمون ملی زبان انگلیسی در ایران

Tolimo

این آزمون توسط سازمان سنجش برگذار میشود و شامل ۱۴۰ سوال چهار گزینه ای و یک سوال در بخش نوشتاری است.نمره پایه در این آزمون ۶۵۷ است و افرادی که نمره آنها زیر ۵۰۰ باشد به توعی ردی محسوب میشوند.

Mhle

این آزمون مجوزی برای ورود افراد به مقطع دکتری است. اگر دانشجویی در داخل کشور،فاقد این مدرک باشد، حق ورود به دوره دکتری را ندارد. این مدرک فقط در داخل کشور اعتبار دارد و ارائه آن در خارج از کشور هیچ ارزشی ندارد.
MSRT
MSRT یکی از آزمون های آمادگی زبان دکترا است که شرکت در آن برا کلیه دانشجویان وزارت علوم که مدرک زبان معتبر مندارند، الزامی است. شما می توانید برای کسب آمادگی شرکت در این آزمون در کلاس آمادگی آزمون زبان msrt شرکت کنید.

تاثیر سئو سایت بر افزایش فروش از سایت

افرادی که کسب و کارهای اینترنتی دارند،اغلب با نام سایت و طراحی سایت آشنا هستند.یکی از راههای موفقیت در بازار دیجیتال طراحی سایت و استفاده از خدمات سئو است.هر وب سایتی برای پیشرفت شدن احتیاج به دیده شدن دارد. یکی از دلایل بازدید بالا از یک سایت،سرعت بالای آن است. سئو یا بهینه سازی سایت به شما کمک میکند به این مهم دست پیدا کنید و خود را در فهرست ۱۰ سایت برتر گوگل قرار دهید.

بهینه سازی سرعت سایت

اگر بالا آمدن سایت شما بیشتر از ۳۰ ثانیه زمان ببرد، امکان منصرف شدن کاربران از بازدید سایت وجود دارد. سرعت سایت یکی از مهم ترین عوامل در نگه داشتن مشتری و تشویق او به خرید است. شما برای بالا بردن سرعت سایت خود حتما از خدمات افزایش سرعت سایت های وردپرس استفاده کنید.این خدمات به شما کمک میکند که مدت بیشتری در صفحه اول گوگل بمانید و جز لینک های برتر شناخته شوید.

طراحی سایت سئو شده

قبل از اینکه طراحی سایت خود را به شرکتی بسپارید،حتما راجع به خدمات واصول سئو هم با آنها صحبت کنید. اگر چه که هزینه انجام سئو سایت کمی بالا است ولی شما در بلند مدت میتوانید این پرداخت هزینه را جبران کنید. برای اینکه یک سایت سئو فرندلی داشته باشید، بر روی لینک طراحی سایت در اصفهان کلیک کنید.

نظرات مشتریان

یکی از عوامل جذب اعتماد مخاطبان ،انتشار نظر آنها راجع به محصول در سایت است. از مشتریان خود بخواهید تجربیات و نظرات مثبت و منفی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند‌. این موضوع باعث جذب بیشتر اعتماد کاربران و همچنین جلب بهتر مشتری است.

نقد و بررسی محصول

اگر میخواهید با روش های افزایش درآمد با سئو به موفقیت برسید، حتما خودتان یکی از منتقدان محصول خود باشید. محصولات خود را با دید تخصصی مورد نقد قرار دهید و نکات مثبت و منفی آن را به مخاطب ارائه دهید.

معرفی بهترین برندهای کنترلر cnc

زیمنس
زیمنس یک برند آلمانی است و در سال ۱۸۴۷ تاسیس شد.این شرکت بیشتر تمرکز خود را بر روی محصولات الکتریکی و اتوماسیون صنعتی که برای بهینه سازی انتقال انرژی است، قرار داده است. کارهای بسیار ساده و همچنین کارهای پیچیده را میتوانید به دستگاه فرز cnc با کنترلر زیمنس بسپارید.
هایدن هاین
این برند در سال ۱۸۸۹ در آلمان شروع به کار کرد و تا سال ۱۹۶۲ خبری از تولید کنترل کننده های cnc نبود. ولی بعد از این زمان انواع مختلفی از این کنترلرها را با قابلیت های خاص تولید و به بازار عرضه کرد. 
هاس
هاس یک برند آمریکایی است که از سال ۱۹۸۳ شروع به کار کرده است. این برند سعی داشت که ساده ترین راهها را برای رسیدن به مقصد طی کند. از ویژگی های مهم این برند داشتن یک حافظه ۱ گیگا بایتی برای ذخیره سازی اطلاعات و همچنین دسترسی آسان به شبکه اینترنتی و متصل شدن با سیم و یا بدون سیم است. این دستگاه قادر است که نوع عملکردش را در قالب ایمیل برای شما ارسال کند. شما می توانید برای خرید دستگاه فرز cnc آمریکایی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.
جی اس کا
این برند چینی علاوه بر تولید کنترلر cnc انواع ماشین های cnc و سروو موتور را هم تولید میکند.اقلام تولیدی این برند شامل کنترلر cnc مخصوص ماشین تراش،کنترلر cnc مخصوص مکان یابی و همچنین کنترلر ماشین فرز cnc است.

اشتباهات رایج در خرید اینورتر

اینورتر یکی از ابزارهایی است که جز اصلی اتوماسیون در صنایع بزرگ و کوچک محسوب میشود. کاربردهای متفاوت اینورتر در صنایع مختلف به عینه قابل مشاهده است. اینورتر ها در قیمت های متفاوت و همچنین برندهای مختلف در بازار موجود هستند. به همین دلیل ممکن است که افراد را در خرید اینورتر دچار سردرگمی بکنند.انتخاب نادرست اینورتر میتواند باعث به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری بشود.

عدم توجه به توان موتور

اگر قصد خرید یک اینوتر خوب را دارید آگاه باشید که درایو باید یک تا دو درجه بالاتر از قدرت موتور باشد.با دانستن مسائل فنی و داشتن اطلاعات کافی در مورد اینورتر ها میتوانید خرید بهتری داشته باشید. عدم توجه به قدرت موتور میتواند آسیب دیدگی موتور و درایو را در پی داشته باشد.در بیشتر موارد این اختلاف غیر منطقی میتواند سبب سوختن اینورتر بشود.

بی توجهی به محل نصب

اگر در موقع نصب اینورتردقت کافی را نداشته باشید در دراز مدت شما را با مشکل مواجهه خواهد کرد.عوامل محیطی مثل رطوبت،حرارت زیاد،نور خورشید و گرد غبار میتوانند باعث آسیب رسیدن به اینوتر بشود.اگر شاهد حرارت بالا در اطراف اینورتر هستید ،حتما به تهیه یک دستگاه تهویه محیطی اقدام کنید.علاوه بر این موارد، نصب عمودی و رعایت فاصله ها (فاصله ۵ سانتی از طرفین و ۱۰ سانتی از بالا و پایین) جز مسائلی است که باید در نظر گرفته شود. محل نصب اینورتر باید در جایی ثابت و به دور از هر لرزشی باشد.
سخن پایانی
اینورتر قطعه ای سازنده که جز اصلی اتوماسیون صنایع بزرگ و کوچک است. شما برای خرید اینورتر علاوه بر کیفیت و همین طور ساختار اینورتر دقت کنید. از خدمات پس از فروش و همچنین سرویس دهی و پشتیبانی های فنی و سخت افزاری هم در زمان خرید غافل نشوید. شما با خرید یک اینورتر خوب علاوه بر کاهش مصرف انرژی، بازدهی سیستم های صنعتی و افزایش طول عمر و کارایی آن را هم میتوانید تضمین کنید. علاوه بر خرید خوب باید به محل نصب و قرار گیری درست اینورتر هم دقت لازم را مبذول نمایید. در کنار این موارد باید به برند اینورتر هم دقت کنید که از میان برندهای اروپایی، اینورتر اشنایدر بهترین گزینه است.