روش طوفان فکری

در این بلاگ میخوایم درباره همه چیز بنویسیم

روش طوفان فکری

آیا به‌تازگی کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید و یا به‌دنبال پیشرفت خود هستید اما ایده‌ای برای این کار به ذهن شما نمی‌رسد؟ شما می‌دانید که ایده‌پردازی یکی از موضوعات مهم در زمان راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید است که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود تا پروژه مورد نظر در مسیر اصولی و مناسبی پیش برود. در این زمینه شما می‌توانید از روش طوفان فکری به‌عنوان یک تکنیک فوق‌العاده استفاده کنید. 
در این روش جذاب تمامی تیم تولید محتوا و طراحی تجربه کاربری، ایده‌هایی که به ذهنشان می‌رسد را بر روی یک کاغذ می‌نویسند. سپس در جلسات طوفان فکری می‌توانند با تبادل نظر و اجرای فعالیت‌های گروهی، مشکلات را حل کرده و ایده‌های نوینی را برای گسترش کسب و کار ارائه دهند.
طوفان فکری یکی از اقدامات موثر برای داشتن تجربه کاربری مطلوب است. شما می‌دانید که داشتن یک تجربه کاربری مطلوب و مناسب، می‌تواند تعامل بهتر و سازنده‌تری را با مشتری ایجاد کرده، نرخ تبدیل را بالاتر برد و همچنین شما به میزان سود بیشتری دست پیدا خواهید کرد. در واقع با کمک این روش کسب‌وکارها انواع راه‌ها برای جذب مخاطب را به دست آورده و بازدهی آن‌ها را بررسی می‌کنند. 
از راه@های نحوه اجرای طوفان فکری در ux می‌توان به 

  1. یک محیط مناسب برای شروع طوفان فکری ایجاد کنید
  2. موضوع اصلی که قرار است طوفان فکری بر سر آن اتفاق بیافتد را انتخاب کنید
  3. همه‌ی ایده‌هایی که به ذهنتان می‌رسد را یادداشت کنید.
  4. ایده‌های مختلف را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.